Drömma går ju

Vill åka på en kryssning. Typ till Kiel eller nåt. Men det är ju så satans dyrt ju. Inga pengar vi har råd med iaf. Vi har sparat massor nu det senaste men behöver ju allt sen då vi inte vet om allt kommer gå runt sen när jag går på föräldrapenning. Eller runt kommer vi ju gå men ibland kan man ju behöva lite extra. Men fan va jag vill... Hade varit så skönt att bara komma iväg ja o karln. Äta gott, bara vara och ta det lugnt. Umgås med varandra utan att behöva tänka på nåt annat. Två dygn... ja det vore fantastiskt verkligen.

Men så vill jag till Ullared med. Ja, som sagt, drömma går ju...

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hoppas att du känner dig bättre och att du snart får reda på varför du har så ont. Stå på dig hos läkare att de kollar ordentligt, det är ju deras skyldighet.



(Jag och älsklingen tog en tur till Riga i somras, inte alls dyrt och såååå välbehövligt... Så jag tycker verkligen att ni ska försöka komma igväg...)

kramiz

2008-11-29 @ 18:19:51
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: La Familia

Jag lyckades besöka Ullared 3 gånger innan tösen var 1½ år. Inte det lättaste att ha en liten med sig. Men nu orkar jag inte som gravid, och att ha 3 barn med sig... aldrig. Lär dröja innan jag kommer upp dit igen.

2008-11-30 @ 08:29:51
URL: http://www.metrobloggen.se/lag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0