Köpt vagn

Ja idag mår man ju som en kung om man jämför med igår. Dock har jag känningar idag med så blir till att tänka på vad man äter idag. 4 timmar blev det igår. Sen kunde det lugna ner sig så pass att jag kunde somna iaf. Men man blir ganska så trött av att gå med smärta så somnade ganska snabbt tack o lov.

Köpte en vagn igår. Kanske lite tidigt, men då vi redan bestämt att vi inte vill lägga pengar på en ny vagn så hittade vi en på nätet som vi både kunde tänka oss. Det är en 06:a, men ser ut som ny. Tycker jag iaf. Betalade bara 2500kr. Tyckte jag va billigt. Orkar inte ta bild på vår vagn men hittade en precis likadan på nätet så tog de bilderna istället :P

     

Enda jag faktiskt inte gillar med denna vagnen är att jag inte gillar suffletten när den sitter på sittdelen. Gillar de som är sådär långa i bak. Men kanske inte spelar någon roll. För de pengarna så kan man inte vara annat än nöjd. Kanske någon som vet om det går att köpa suffletter löst?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Emmaljuga kan man beställa många delar till, gå bara in på en affär som säljer vagnar, borde dom kunna beställa efter delar till Emmaljunga.

2008-11-12 @ 09:52:09
URL: http://mammajessica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0