Ultraljud

Kom hem från jobbet för en stund sen. Kommit på mig själv med att tänka på jobbet flera gånger. Jag har ju bytt skift och jag trivs jättebra. Nya roliga människor, bättre stämning, man tas inte för givet längre och ja, listan kan göras hur lång som helst. Tycker det är roligt att åka till jobbet och man är glad när man väl är där. Visst får jag ont i ryggen men känslan av att vara på jobbet är helt annorlunda nu. Skönt måste jag säga, riktigt skönt!

Idag (eftersom jag inte gått o lagt mig än) var vi på ultraljud. Riktigt coolt måste jag säga. I början såg man den lille riktigt tydligt. Hon mätte lårben o skallen och kollade så allt var okej. Visade hela kroppen för oss. Att hjärtat slog o allt sånt. Såg ut som den sjöng för oss..hehe. Fick tre bilder med oss hem men tyvärr är inte dom så bra. Bebisen hade väl fått nog av att någon putta på den hela tiden så den ville inte riktigt ligga still. Så det blev inga bra bilder. Tyvärr. Hade vi tagit precis i början hade vi fått ett par jättefina kort. Men det viktigaste var ändå att allt såg bra ut o så. Nu fick man verkligen ett bevis på att det faktiskt finns något där inne och att se att den rörde sig var en stor lättnad.

Nu blir det nog sängen. Känner mig ganska trött faktiskt. Så hoppas jag somnar innan 4 i natt.


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Häftigt!



Vad tror du att det är? Flicka eller pojke?

:-)

2008-11-06 @ 07:11:48
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0