Äntligen helg!

Blir till att sitta hemma i helgen. Själv. Har inte råd att åka ner till Gbg varje helg. Hur gärna man än vill. Ska försöka fylla helgen med annat istället så man inte sitter hemma hela tiden. Karln jobbar ju mestadels i helgen så han blir nog inte så ensam han heller hoppas jag. Har beställt mat hos mor imorgon. Gött! En dag mindre att laga mat på.

Var till Skövde idag. Jösses, det gick åt en hel del pengar. På bara tråkiga saker. Mat till djuren, en massa tråkiga saker på Apoteket och såna saker. Dyrt ska det va oxå. Det var dom pengarna det.

Ska göra en tacovariant idag som jag fått av en arbetskamrat. Ska se hur det blir. Bra förhoppningsvis. Ganska lätt iaf så slipper stå hela kvällen o laga mat. Skönt de.

Kollar på drömkåken nu. Haha, lika bra som alltid :)

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Passa på och njut av de där ensamma dagarna. (Visst, låter kanske inte så kul...) Men innan du vet ordet av är bebben här och då är det slut på de där lugna, mysiga, "jag kan göra precis vad jag vill-dagarna"

fnissar

2008-11-02 @ 07:26:47
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0