Besök idag

Varit en bra dag idag med. Sov en stund efter jobbet och sen upp för att städa lite grann. Haft besök av Maria och Isak och dessutom Ulrika och Arvid. Kul att ens vänner kommer och hälsar på ibland, det är jag inte så bortskämd med. Dessutom roligt att dom har med sig sönerna så man får träffa dom lite med. Isak fick två böcker av mig eftersom han fyllde år för någon vecka sen.

Bjöd på lite fika. Haha, hur mycket går det i de där små magarna egentligen? De åt fikabröd som aldrig förr. Har en kökssoffa med en vit dyna på och kan säga att den är inte vit längre. Den är mer brun från muffinsen och chokladbollarna. Men det gör inget, bara att tvätta igen. Eller byta till ett barnvänligt tyg som går att torka av, typ skinn eller nåt =)

Skulle vilja åka ner till Gbg och Sonny men får kanske bli en annan helg. Blir lite dyrt att åka varje helg. Men jag skulle verkligen vilja. Kan inte ses nästa helg heller eftersom vi syskon ska träffas nästa helg. Får se vad jag ska hitta på i helgen nu då. Jag har nämligen ingen susning.

Blev makaroner och köttbullar till middag idag. Orkade inte göra nåt annat. Men oj vad mätt jag blev. Får nog minska lite till på maten. Men gör inget, blir billigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0