Japp, många har haft rätt

Har inte varit här på länge. Har inte haft ork. Det är dessutom inget roligt längre, ingenting är något roligt längre.

Lika bra att släppa bomben för er som inte vet...ja, jag är gravid. Därför har jag mått illa i typ 10 veckor. Har mått lite bättre senaste veckorna, men då mår jag sämre på nätterna på jobbet igen. En ren pina att vara gravid om du frågar mig. Iaf än så länge. Nu är jag dessutom så trött så jag slocknar i soffan runt 7 varje kväll.

Känns som man missar allt roligt. Inte varit på dansen en enda gång denna termin. Inte EN ENDA!! Är jag inte deppig innan så gör det mig dunderdeppig. Det var en stor del av mitt liv och nu orkar jag inte. Saknar alla, inte minst Lena!

Vet Linda att jag ljög för dig på jobbet, men ville att min familj skulle veta innan någon annan visste. Förlåt! När mina gallstensanfall kom kände jag mig tvungen att berätta för Kjellson men trodde han skulle vara tyst. Det var han inte...inte ens en natt. Jaja, bror fick veta av mig innan dom på jobbet så det var skönt iaf.

Varit på inskrivning o om några veckor väntar ultraljud. Det rullar på. Häromdan mådde jag så dåligt att jag faktiskt orkade diska. Kors i taket! Imorgon flyttar karln till Gbg för att jobba där nere så nu blir jag ensam hemma. Han har gjort precis ALLT i 10 veckors tid då jag inte orkat så fan vet hur detta kommer sluta. Bara hoppas man kan slippa detta jävla illamående snart. Helst tröttheten med. Känns som jag mister mina vänner borta i Mölltorp. Orkar inte ens åka dit o bara prata med dom. Det är för långt o jag vågar inte sätta mig i en bil vid den tiden då jag är såååå himla trött heeeela tiden.

Ja jag vet, jag låter inte så glad över detta men det är jag. Bara det att illamåendet har fått mig att förlora så mycket av mitt sociala liv.

Nu ska jag upp och äta frukost, duscha och väcka karln. Sen till Mariestad och köpa potatis! Ha det bra och hoppas ni har överseende med att jag inte skriver så ofta nu för tiden.

Kram

Kommentarer
Postat av: Andurs

G R A T T I S

2008-10-11 @ 10:48:34
URL: http://andurs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0