Saknar!

Då var det söndag igen då. Varit hemma en vecka för att jag inte mått så bra o jag helt enkelt inte orkat gå till jobbet. Det har varit för mycket med allting. Mår lite bättre nu men ska till jobbet i natt igen så får se hur jag mår efter det. Jobbet är ingen höjdare nu när man mår som man gör.

Karln har varit hemma i helgen. Varit jäkligt skönt faktiskt. Fredagen hände det väl inte så mycket på. Vi åt lite o sen somnade jag i soffan typ. Trevlig som man är...haha. Lördagen var vi en sväng i Tibro o hälsade på. Va trevligt minsann. Sen blev det en sväng i Skövde på vägen hem för att handla lite. Blev lite fönstershoppning oxå. Kollade lite på barngrejer. Jösses, det är inte billigt alltså. Men ska kolla lite på nätet oxå när det närmar sig. Än så länge är det ju ganska långt kvar. Idag har pappa varit här en sväng. Blev tacopaj till middag. Sen i all tristess så åkte vi till Mariestad en sväng o handlade.

Saknar han redan. Bara varit ensam i max 30 min men det räcker. Shit, det är så svårt. Men vi ses igen om 9 dagar. Långa 9 dagar men bara att vänja sig. Vi kommer inte ses mer än var 14:e dag hädanefter. Suck :( Förra gången va det ganska okej men denna gång känns det förjävligt. Inte alls kul att va ensam här hemma.

Saknar dig darling! Massor!


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hua, nej barngrejer är snordyrt. Och det är inte lite man behöver. Men Blocket är ett bra ställe och att kolla med vänner vad de har att låna ut.



Håller tummarna att du mår bättre

kramiz

2008-10-27 @ 06:37:57
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Sanne

usch..vilken vecka är du i nu? berättat för släktingar och så ännu?

2008-10-27 @ 10:59:30
URL: http://millie05.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0