Mår prima!

Idag mår jag bra! Hur längesen var inte det? Sov alldeles lagom idag, åkte o handlade med ett strålande humör i ett strålande väder. Bara skuttade runt på maxi. Shit, kommer inte ens ihåg när jag mådde såhär sist.Skönt med en sån dag emellanåt.

Har ringt fram o tillbaka till försäkringskassan för att få klarhet i vad som egentligen gäller med föräldrapenningen. Just nu ser det ut som jag kommer bli granskad på nattlönen vilket känns väldigt skönt. Det skiljer lixom 2000kr på den och kvällslönen. Bara hoppas på att ultraljudet inte skjuter fram det beräknade förlossningsdatumet för mycket för då är det kört. Då förlorar jag de 2000kr extra. Så det är nervöst nu...jävligt nervöst. Igår lyckades jag inte sova mer än 1,5h efter jobbet.

Sitter o pratar lite med Lena på msn, det var verkligen längesen. Vi som pratade varje dag innan. Men har ju inte varit så aktiv vid datorn de senaste 10 veckorna då jag mått så dåligt. Men glad att hon finns kvar. Ska åka o hälsa på sen när både hon o ja har tid...samtidigt... o det kan va klurigt =)

Nu blir det tv och lite dator. Ha en bra kväll vänner!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Vad härligt att läsa att du mår bra. Håller tummarna att det inte blir strul med försökringskassan och jag lovar att komma med en massa bra "äggkläckningstips" om bebben dröjer i magen....

fnissar

kramiz

2008-10-30 @ 06:42:55
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0