Alla måsten hopar sig

Äntligen fredag, äntligen helg. Var en helt okej natt på jobbet i natt faktiskt. Bra stationer och bra folk omkring sig gör allt. Sov ganska bra nu efter jobbet oxå så det var skönt. Ätit min frukost och så. Enda som fattas är en sväng in i duschen.

Jag får panik på alla måsten. Vi MÅSTE städa ur gamla lägenheten och vi MÅSTE åka och hämta riset. Tyvärr känner inte karln de där måstena utan sitter lugnt vid sin dator. Han tycker vi kan göra det en annan dag, alltid en annan dag. Jag vet att det är tråkigt, så tråkigt det bara det kan bli. Men blir ju inte bättre ju längre vi skjuter på det. Han kommer dessutom jobba varje lördag och jag vill inte städa hela lägenheten själv. Jag packade allt ju.

Ja vi får väl se. Jag vill åka dit och göra lite grann iaf. Får se vad han säger om det. Förmodligen säger han...jag orkar inte, eller jag har inte lust. Men vem fan har det...

Jaja... kanske inte på mitt bästa humör idag. Men sån är jag när jag känner mig pressad och stressad

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Ja men heller hur, det är ju sjukt..

2008-09-05 @ 15:47:17
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Karln

Vi ska åka dit på Söndag.

Jag mår inte bra idag okej.

Visa mig lite hänsyn med tack..

Jag gör liksom allt jag kan.

Men måste va frisk så jag kan jobba...

Älskar dig..<3

2008-09-05 @ 18:04:04
URL: http://sonnystankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0