Gårdagen

Jaha, igår när jag kom hem var jag så himla trött. Åkte iväg så jag var i Skövde vid 4 ungefär. Tog en korv på statoil då jag var sååå hungrig men inte hade nåt jag ville äta hemma. Sen åkte jag o pappa till kolonin och lastade på allt ris. Blev rejält mycket. Tur det inte var mer för då hade det inte fått plats på kärran. Tog lite mer än en timma så det gick ju ganska fort iaf. Nu hoppas jag att det räcker med det jag gjort. Skulle velat klippa gräset med men det skiter jag i. Nu tänker jag inte tänka på den där kolonin ett dyft mer.

Åkte och handlade i mina mjukiskläder som dessutom var skitiga efter att ha burit massa grenar. Men fanns inte så mycket att göra. Var tvungen att handla. Köpte en blomma till Josephine som jag åkte iväg och lämnade. Blev kvar ett tag o karln undrade vad jag höll på med. Men var ju tvungen att prata lite med...hehe. Ska åka dit en gång då jag har mycket tid. Synd att helgen är så fullpackad, annars hade jag åkt dit då. Men jag har helt enkelt inte tid.

Väl hemma blev det en sen middag och sen slocknade både jag och karln i soffan. Gick nog o la oss lika tidigt som vanligt. Gud vad roligt det låter som att vi har här på kvällarna...haha...

Nu kurrar min mage så nu blir det frukost. Äntligen har jag inhandlat mina flingor så det ska det bli idag. Mums. Tror fasen i mig att jag börjar få aptiten tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0