Lördagen i stort

Jösses vad jag har sovit i natt. Såå skönt. Karln åkte iväg vid 03.30, då skulle han köra ner till Gbg för att jobba. Han gör alltid det på lördagar. Jag sov vidare, tog med mig ankan (en radio) och har legat och lyssnat på ring så spelar vi. Sen blev det duschen och frukost. Var sugen på flingor och mölk men hade inga flingor. Sen blev jag sugen på skogaholmslimpa med kalles randiga. Inget av det hade vi heller. Slutade med att jag åt en ynklig knäckemacka med smör på.

Ska alldeles strax ut till garaget och måla spröjsen färdigt. Lovade karln jag skulle göra det så det får jag väl göra då. Sen kommer pappa o hämtar mig o vi ska åka till skövde och ta hand om det sista på kolonin. Sen behöver jag inte tänka på den något mer.

Men nu blir det badrummet och borsta tänderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0