Magsmärtor

I morse hände en läskig sak. Vaknade av smärta. O jävlar vilken smärta sen. Som om någon stack in knivar i min mage. Efter en kort stund gick det över till höger sida och satt i ett bra tag. Visserligen bara 10min men det räcker. Tårarna sprutade så ont gjorde det. Ungefär i navelhöjd satt det. Somnade dock om sen men man blir ju orolig. Speciellt nu.

Ringde precis till rådgivningen på sjukhuset. Hon trodde att jag hade ätit något som gjort att det blivit nåt med gallsten eller vad hon sa. Viss mat triggade tydligen igång det. Då känns det som krampliknande smärta. Kanske kan stämma. Måste iaf tro på henne här hon säger att det inte är något jag bör oroa mig för. Känns lite lugnare nu iaf men man blir ju ändå lite skakis.

Undra jag om jag ska väcka karln nu. Han somnade en stund men ska ju upp typ 4 i natt för att jobba i Gbg så kan ju vara bra om han kan somna ikväll.

Ska försöka inte vara orolig..men ibland är det svårt...

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Gallan har vi pratat om förut hörru.. men jag förstår om du hickade till. Hoppas det blivit lite bättre. Sugen såg jag - vad var det jag sa :) P*** heter det visst

2008-09-13 @ 22:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0