Målning, check!

Nu har jag målat spröjsen klart. Blev ganska okej ändå. De första blev sämst för då hade jag inte fått in tekniken. Men sen gick det bra. Skönt at få det gjort. Dock är det ganska kallt ute, speciellt när inte solen skiner så fick lov att gå in en sväng. Garaget står öppet för att få lite cirkulation och färgen ska torka.

Nu väntar jag bara på att pappa ska ringa så jag vet att han är på väg. Borde äta lite men vad ska jag äta? Magen är hungrig men jag är inte sugen på någonting. Börjar bli trött på att tvinga i mig mat. Får försöka köpa nåt i Skövde. Blir dyrare men får i alla fall i mig någonting.

Jaja, nog om det. Nu ska jag gå ut och se vad vi behöver köpa till middagen ikväll. So long folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0