Ofantligt trött

Jaha, det var inte mycket jag fick sova idag. Vaknade reda kl 12 vilket är alldeles för tidigt. Låg och tryckte en timma till sen orkade jag inte mer så gick upp. Blev att kolla igenom posten och läsa tidningen lite mer noggrant. Åt lite av den goda citronyoghurten. Har väntat på att den ska komma i litersförpackning. Nu så äntligen hittade jag den!

Blir inte mycket gjort idag. Eller, det vet jag ju inte än men känns inte som det. Ikväll är det linedance i Mölltorp igen men vet inte om jag ska gå. Kommer vara rikigt trött ikväll och jag har trots allt 11 mil t/r. Är inte hemma förän vid 22.30 kanske och jag vet inte om jag orkar det idag. Får se om jag kanske kan sova lite mitt på dagen isf.

Ska hjälpa karln o hänga ut tvätten nu. Borde åka till kolonin och ta bort det sista så vi slipper tänka på den något mer. Men tror inte karln vill åka dit o orkar inte släpa allt själv.

Ska nog ta och lägga mig en sväng efter tvätten. Huvudet värker av sömnbrist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0