Vaknade tidigt

Vaknade redan 04.49 idag. Men kan ju bero på att jag slocknade i soffan redan kl 20 igår. Skulle kolla på sing a long men blev inget med det. Gick upp vid 06.30 eller nåt sånt och vid 8 tog jag ut en maskin tvätt. Har ju glömt att tvätta mina arbetskläder.

Har haft ute kaninerna lite men märks att de inte fått så mycket uppmärksamhet i sommar. Aco är sååå blyg och till o med Lucas har blivit lite skygg. Han som alltid var framme och busade annars. Tråkigt att det ska behöva bli så. Vår lilla hamster är pigg fast hon börjar bli gammal. Dessvärre är hon så tunn så man kan knappt ta i henne längre. Bara ben. Skrämmande. Vet inte vad jag ska ge henne. Hon verkar äta. Eller gömmer hon det bara? Jaja, får vara glad för varje dag hon är i livet.

Ska försöka åka o handla lite snart...om jag mår bättre. Karln har precis dammsugit och torkat golv. Vad skulle jag göra utan han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0