En bra dag


2 timmar gammal. Hittade tummen att suga på


Blir inte att man sitter så mycket vid datorn längre har jag märkt. Speciellt inte när den bärbara är död typ. Men hoppas på att få igång den igen. Bloglovin var ju en halv evighet sen jag var inne på så hade ett gäng bloggar att läsa. Tyvärr hinner jag inte längre.

I natt var hon inte lika hysterisk. Bara lite. Men det tog Sonny snäll som han är. Fick sova 3 timmar i sträck iaf innan vi väcktes av väckarklockan. Var tvunga att gå upp tidigt för att åka in till KSS och ta kort till tidningen. Kommer på måndag tror jag. När vi ändå var där inne så fick vi prata med den bm som skulle kommit till oss på em. Men eftersom vi ändå var inne tog vi det besöket då.

Åkte till Ingo med datorn, till mamma på skatten för att visa upp den lilla och sen in till stan för att käka lunch med syrran. Mycket trevlig dag måste jag säga. Hem och jag led av en förskräcklig huvudvärk. Sonny tog Nova med till affären så jag kunde gå o lägga mig o sova en stund.

På kvällen kom Sonnys pappa med sambo. Sen har Novisen sovit på mitt bröst flera timmar. Fick väcka henne för att det var för längesen hon åt. Nu ligger de där  uppe o sover...hör hur karln snarkar...haha! Nä det blir väl sängen nu. Får vi se hur den lilla tävan vill sova i natt.


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Vilken söt bild....Helt klart att tiden inte räcker till allt man skulle vilja och det viktigaste är ju att du njuter av Nova och Sonny och att ni blivit en liten familj...

kramiz

2009-04-18 @ 09:23:05
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Linda

Vi fick också ställa klockan för att åka och ta det där kortet. Tor var en riktig "sjusovare", men så somna han sent och sov dåligt också.

Det är lustigt hur de ska trilskas på nätterna. På kvällen förstår jag för då har det varit mycket intryck under dagen, men sen kan de väl sova tycker man ;-)

2009-04-18 @ 20:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0