Fix i trädgården hela dagen

  
Såhär ser ljuslycktorna jag fick ut. Sååå fina!


Idag blir det en lika fin dag som igår. När jag drog upp rullgardinen så sken solen utanför fönstret. Gött! Idag kommer pappa och vi ska fixa lite i trädgården. Ta bort allt ris som bara ligger o så. Åhh, det kommer bli så bra i trädgården sen när allt är klart. Längtar så! Har sagt att framsidan ska vara färdig i sommar och så tar vi kanske baksidan nästa år. Men kanske kan man hinna med båda om man hänger i. Ska slå grannarna med häpnad för vår trädgård såg ut som fan när vi flyttade in förra sommaren.

Igår hittade jag en bekant på facebook. En tjej som jag lekte med när vi säsongade med husvagnen i Tiveden för kanske 20 år sen. Tror vi kom fram till att sista gången vi sågs var runt 1992. Helt galet! Men oj så kul! Ska bli skoj att få prata lite mer med henne. Har tänkt mycket på henne under åren.

Ha en underbar dag idag vänner med mycket sol och värme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0