Ny vecka


Blev inget inlägg här igår kväll. Sonny tog med sig min bärbara ner till Gbg så om jag ska använda datorn måste jag gå ner i källaren. Bara det att jag är mörkrädd så jag går inte gärna ner dit på kvällarna när jag är ensam hemma. Tycker det är läskigt.

I natt fick jag i alla fall sova. Märks att man är nära förlossning nu för man måste ju upp och kissa hela tiden. Bebisen ligger väl och trycker på kan jag tänka mig. Så blir ingen lång och skön sömn utan små korta etapper hela tiden. Men i natt sov jag ändå ganska skönt emellan allt spring så jag är ändå nöjd.

Idag blir det till att vara ute en del. Det är ju sol och lika bra att passa på när det går att vara ute. Sen är det ju skönare än att vara inne oxå. Ska nog upp och sätta mig och läsa tidningen ute på altanen tror jag. Sen blir det en sväng in till Skövde och mvc idag men annars lugnt.

Får sen hur många inlägg jag orkar gå ner och skriva nu den här veckan... Ni får ha tålamod =))

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej, Svarar på din komentar här :) Ja, det är väldigt tråkigt när han inte hjälper till för jag blir väldigt trött och inte alls på bra humör :( Förlåt för att jag skriver detta här, men jag trodde du och Sonny hade brytit upp med varandra? Nu är det nära iaf. Lycka till på förlossningen när nu den sätter fart ;)

2009-04-06 @ 14:42:31
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0