Ont i huvudet och extremt trött


Ajaj...ont i huvudet. Som vanligt efter frukost. Det är så tråkigt. Men så har jag ju inte sovit så mycket i natt heller. Vet inte varför men gick o la mig 22 första ggn igår. Kunde inte sova, gick upp igen och tittade färdigt på filmen som jag kollade på. Den slutade 24 så gick då o la mig. 

Men inte hjälpte det. Var sååå trött men låg bara o vände o vred mig. Precis som jag inte kunde slappna av. Sista ggn jag kollade på klockan var hon 03. Men vaknade ganska snart av att jag hade ont i knäna. Tog ett par mysbyxor och virade runt för de kändes så kalla. Så ja, ingen bra natt för mig. Kan inte fått sova så många timmar o inte blir den så effektiv när man inte sover mer än en liten stund i stöten heller.

Idag lär det ju inte hända alltför mycket. Orkar helt enkelt inte. Ska kanske gå in och lägga mig en stund igen o se om jag kan sova en stund. I alla fall så huvudvärken släpper.

Kommentarer
Postat av: Petra

Usch, låter inte roligt med huvudvärk. Hoppas du dricker mycket vatten så att du inte har vätskebrist eller så =/ Hoppas ni har fint väder idag, för det har då inte vi. Grått och mulet..usch usch..

2009-04-05 @ 11:29:26
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0