Överansträngt mig


Idag har jag nog tagit ut mig lite väl mycket. Men det är nog inte mängden utan att jag gjorde allt så effektivt. På två timmar så hade jag fixat djurens burar, plockat iordning överallt på grejer som bara blivit liggandes, fixat köket, dammsugit överallt och dessutom svabbat köket. Sen efter det duschade jag. Nu kan jag knappt gå. Det gör ont och usch.. ja det var ju inte såhär det skulle va.

Mormor kommer väl snart tror jag och sen kommer en kompis lite senare. Hoppas vi sitter still. Men mormor ska ju ut och kolla i trädgården och se vad som kommer upp. Hon är så nyfiken. Får väl vagga runt här.

Idag gick jag iaf in i v.40. Sex dagara kvar till det beräknade datumet. Men det får gärna vänta lite. Gör inget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0