Sömnperiod?


Såhär trött kan man bli när man åker lastbil, men även när man är gravid

Har inte hänt något här på hela dagen. Lika trött och sliten idag. Har precis klivit upp från en tupplur på 1,5 timma. All energi som jag haft innan är som bortblåst. Lagrar kroppen sömn nu innan "the big thing" eller vad är det här. Kommer aldrgi orka en förlossning om jag ska vara såhär. Hoppas det väntar tills min sömnperiod är över.

Har kommit in lite fler gissningar så jag lägger in dom här oxå...

Syster: 3 eller 6 april
Pernilla: 4 april
Syren: 5 april
Stora Lilla Killen: 7 april

LaFamilia: 9 april
Petra: 10 april
Maria & Ulrika 11 april
Lena: 12 april
Sara: 15 april
MissyElliot: 16 april
Jag: 20 april
Bror: 23 april

Kommentarer
Postat av: Petra

Bebisen brukar komma när kroppen känner sig redo för att föda, så du behöver inte vara orolig för att vara för trött. Du anar inte vilka krafter du har inom dig ;) Allt kommer gå superfint :) En liten påsk-kyckling skulle ju faktiskt vara otroligt roligt att få ;) Kram

2009-04-08 @ 19:46:31
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/
Postat av: La Familia

Hoppas det är ett tecken att det är dags för dig att föda.

Ja, det här med att vara trött och ändå klara av att föda barn, det gör man. Otroligt men sant!

2009-04-08 @ 23:37:19
URL: http://www.metrobloggen.se/lag
Postat av: MissyElliot

När det väl är dags kommer det fram en massa ork och energi som du inte visste fanns. Så oavsett att du känner dig trött nu, så kommer det att gå som en dans och du kommer att bli förvånad över din egen styrka...

kramiz

2009-04-09 @ 10:48:47
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0