Heldag ute

  
Mina små godingar ute för första ggn i år <3

Vilken dag vi har haft! Jag har varit ute största delen av dagen och det har verkligen varit helt underbart. Har suttit ute på trappan mestadels av dagen men så har jag ju även tvättat bilen och tagit ut kaninerna på varsin liten tur i trädgården. Tror till o med att jag fått lite färg under dagen. Gött!

Just nu har jag kaninerna i koppel, för lösa vågar jag inte släppa dom. Snart ska de få varsin utebur så det kommer bli toppen. Hade tänkt ha dom på baksidan men tror jag ändrat mig så får nog bli på framsidan istället. De kommer bli superensamma där bak eftersom vi kommer sitta mest på framsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0