Vilken natt


Nova leker titt-ut

Ojoj, vilken natt vi hade. Nova som varit så snäll på bb protesterade högljutt. Från midnatt var det inget som var kul. Hon ville inte ha mat, inte sova, inte bli buren, ingenting. Gallskrek verkligen. Usch, det skär ju i hjärtat på en när hon är så hysterisk och arg. Första ggn oxå så då var det extra jobbigt. Inte ens mat fick jag ge henne.

Pappa tog iaf hand om  henne mestadels av natten. Meningen var att jag skulle få sova men jag kan inte sova när jag vet att hon är så ledsen. Låg dock och vilade. Vid 4 kom  han in och äntligen kunde jag få amma henne. Efter det var hon lugn igen. Ville inte sova i sin säng så hon låg på mitt bröst dom få (typ 3) timmarna vi sov. Sen gick vi upp och ammade igen. Bytte blöja och satte på henne kläder.

Har varit en sväng till affären för någon timma sen. Köpte lite glass. Men skönt att gå lite grann iaf. Bra att hon får komma ut lite i friskluften med. Tror hon fortfarande sover där ute i vagnen. Snäll bebis jag har faktiskt. Skönt, då kan jag sitta o slappna av här vid datorn en stund.

Ska väl bli en förlossningsberättelse. Vet inte hur mycket det finns att berätta dock. Gick ju så himla smidigt allting. Men ska knåpa ihop något ska ni se.

Nu ska jag gå o va social igen...med karln alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0