Bla bla babbel...

Lilltjejen är i säng och nu börjar min egentid. Lät ett tag som att hon skulle börja skrika och vilja gå upp igen men så verkar inte fallet. Så hon var nog lite trött. Satte på henne hennes nya pyjamas som jag köpte till henne idag. Har blivit mycket skruttkläder nu, kanske lite för mycket. Men men... Lite måste man ju få köpa! Det mesta är i större storlekar.

Sonnys kalas är förbi och hans glasögon köpta så nu kanske vi kan börja spara lite pengar igen. Vi ligger rejält back nu efter allt iaf. Jaja, bara vara hård mot sig själv nu då. Varenda öre ska sparas. Tråkigt men nödvändigt!

Vi beställde en pool idag förresten. Vi vill så gärna ha en och nu var denna nedsatt från 5000kr till 3000kr. Så var tvungna att slå till. Nästa år skiter vi i semester o ägnar hela sommaren i poolen.

Vill så gärna åka till Värmland. Kanske nästa vecka eller nåt. Har jag något då tro? Hade varit så roligt. Men är ju ganska långt o jag trivs inte med mig själv längre så mår lite kass. Men ska försöka skärpa mig när det gäller mat osv. Måste verkligen det nu!


Kommentarer
Postat av: Maria

Det är verkligen roligt att handla till de små:-)



Hoppas verkligen att du kommer känna dig bättre inom kort, inget roligt att må dåligt...



Kram på dig!

2009-08-11 @ 22:08:23
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: SutteCitygänget

Kommer du hit mår du bättre - det vet du :) Lite SutteCityluft och sällskap gör susen

2009-08-12 @ 11:08:01
Postat av: MissyElliot

Alltid roligt att shoppa till kidzen...

ler

Håller tummarna att du känner dig bättre och trivs med dig själv. Du verkar ju vara en toppentjej och det är så dumt att gå omkring och slösa tid på att inte må bra...

Massa styrkekramizar till dig

2009-08-12 @ 18:18:21
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0