Effektiv lördag


Äntligen en ny bild. Söta nova i hängslebyxor

Kommer bli en bra dag de här. Visserligen har jag sovit dåligt hela natten och Nova vaknade en timma tidigare än hon brukade men ändock! I helgen blir det familjeliv. Vi har ju bara helgerna där vi är hela familjen hemma.

Har ätit frukost, inne på andra maskinen tvätt, tagit ur diskmaskinen och sövt skrutt igen. Nu sover både hon och hennes far. Han kom hem vid 7 efter att ha jobbat natt och kört hem direkt.

Vet inte vad det är men Nova har spytt hela morgonen. Har en liten aning om att det är D-dropparna som det beror på. Även igår spydde hon massor efter hon fått dom. Kan det va så? Måste nog ringa bvc på måndag tror jag. Ska se nu i helgen om mina misstankar styrks. Idag har jag hunnit byta kläder på henne 3 ggr och så har jag själv fått byta en gång.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så söt hon är och vad stor hon börjar bli =)

Varför tror du det är D-dropparna? nyfiken



Sv; Å, tack. Jag blev så glad när jag läste din kommentar.

Tror det är bra för barn att få söla och kladda, tids nog lär hon väl sig och får förhoppningsvis bättre bordsskick =)



Kram på dig!

2009-08-15 @ 11:09:48
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Åh vilken söt liten tjej! :)



Ha en härlig lördag!

2009-08-15 @ 12:59:48
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad söt hon är:-)



Trevlig kväll



Kram KRam

2009-08-15 @ 20:05:16
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0