Farmor och farfar


Min sötnöt

Idag var vi hos farmor och farfar. Men det blev inte bara en liten sväng utan ganska många timmar. Hann med både att fika, bara äppelkaka och äta middag. En massa bus för Nova med gammelfarmor och gammelfarfar och även med morfar. Detta kommer de leva länge av. Får åka dit snart igen så de får träffa Nova.

När vi kom hem tvättade Sonny ena bilen och jag gjorde en lasange tills imorgon och matade och nattade skruttan. Efter det har jag försökt rensat lite i trädgårdslandet. Skulle dragit upp allting men så såg vi att det finns små jordgubbsplantor där så jag försöker ta vara på dom. Kanske kan dom ta sig tills nästa år. Får hoppas de.

Har precis ätit kantarellmackor och nu ska jag fortsätta kolla på filmen på 3:an. Ha en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0