Fint ute men har ändå tråkigt


Skruttan sover på pappa <3

Skruttan sover nu. Kanske kan jag få in rutinerna igen måntro. Funderar på att åka till Mariestad en sväng när hon vaknat. Köpa lite mat som fattas bla. Måste komma ut en sväng och det behöver skrutt oxå. Det är ju faktiskt fint väder ute idag!

Knäppte några kort men är nu för lat för att orka gå och hämta kabeln så jag kan föra över bilderna. Haha! Åhh, jag måste verkligen rycka up mig. Kollade på bilder igår..så liiiten hon varit! Men nu börjar hon istället bli riktigt rolig :)

Kommentarer
Postat av: syren

Tittar in hos dig och än har inte Gunilla kommit hem. En så fin bild.Önskar dig en härlig helg! kram

2009-08-14 @ 18:30:49
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Carro

Ja visst har han =) Inte ser det bekvämt ut men sover gör han ju. Numera vet man inte var man hittar honom i sängen när man kollar, han snurrar runt och flyttar sig hur som helst =)

2009-08-14 @ 23:05:22
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0