Jobbig dag


Skruttan hos morfar

Har inte mått så bra idag så jag har hållt mig inne. Tragiskt med tanke på vädret men så fick det vara nu iaf. Kanske blir samma väder imorgon. Då får det nog bli en liten promenad tror jag.

Har badat skruttan idag. Hon gillar det verkligen men nu börjar baljan bli för liten för henne. Dessutom sparkar hon så med benen att halva badrummet är blött efteråt. Men hon gillar det verkligen. Idag har jag sett att hon fått en massa skorv i hårbotten. Trodde jag skulle slippa det helt ju.

Det värker i lederna i fingrarna idag. Igen! Börjar bli ganska så ofta nu. Mest är det när det är riktigt varmt ute ar jag märkt. Vi har reumatism i släkten. Både farmor och min pappa har de så känns lite sådär. Vissa dar har jag ingen kraft i fingrarna alls.

Nu blir det lite tv sista timman sen är det sängen. Man vet aldrig hur skruttan vill vakna på nätterna längre.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas att du känner dig bättre i morgon vännen!



Kram KRam

2009-08-20 @ 21:43:12
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Pia

Sicken lite gullegris hon är!!

Hoppas du får sova inatt och att det är bättre imorgon!

2009-08-20 @ 23:02:17
URL: http://www.filur.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0