Slutkörd

Jaha, nu har det gått en massa dagar igen. Men jag har helt enkelt inte ork just nu. Karln fyllde 30 igår så på lördag ska han ha en liten fest. Eftersom han jobbar hela dagarna så är det mitt jobb o planera , köpa, fixa, städa osv. Jag har tagit på mig rollen själv men nu känner jag hur mycket det är. Har precis tvättat ikapp nu. Så kommer det folk i helgen o man ska åter tvätta 4 omgångar sängkläder o handdukar osv. Är så trött på allt tvättande.

I förrgår var jag med en kompis som kommer härifrån men hon bor uppe i Luleå just nu. Vi jobbade ihop för typ 10 år sen och sedan dess har vi hållt kontakten. Vi passar på att ses när hon är hemma. Så vi gick ut och gick lite grann och så plockade vi blåbär som vi gjorde en paj med. Gott blev det. Sen kom hennes syster och hämtade henne så vi fikade lite. Även systern jobbade jag med då. Skojig tid!

Igår fyllde som sagt karln år så jag åkte ner och överaskade han. Han blev minst sagt förvånad...hehe. Hade med mig två kompisar ner till Gbg oxå. De gick på stan medans jag var dom få timmarna hos karln.

Idag är det att plocka iordning och planera det sista som gäller och imorgon ska det städas ordentligt och inhandla det sista. Efter helgen blir det förhoppningsvis lite lugnare. Känner att jag börjar bli helt slutkörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0