Vi har blivit med pool


Sån här har vi köpt. Bilden tagen från Ö&B´s hemsida

Idag har vi varit och hämtat vår pool. Den var sänkt 2000kr så vi fick nästan 50% rabatt. Orkar dock inte räkna ut vad det egentligen blir. Nästa sommar ska jag inte sitta här och dö av värmeslag. Jag ska bada! Så fort jag bara får tillfälle, heeela tiden alltså.

Nu blir det lite tv och lite godis. Fy mig. Men men...har sagt till mig själv att jag iaf kan få lite på lördagar. Nu ska jag försöka slita karln från datan med så vi kan umgås lite. Händer ju typ aldrig eftersom vi bor på två håll hela veckorna.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! givetvis får du klickskyddet...



<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">

<script language="JavaScript" type="text/javascript">

<!-- Begin

var message="Här kan du skriva det du vill att det ska stå när folk klickar på dina bilder!!";

if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer'){

function NOclickIE(e) {

if (event.button == 2 || event.button == 3) {

alert(message);

return false;

}

return true;

}

document.onmousedown=NOclickIE;

document.onmouseup=NOclickIE;

window.onmousedown=NOclickIE;

window.onmouseup=NOclickIE;

}

else {

function NOclickNN(e){

if (document.layers||document.getElementById&&!document.all){

if (e.which==2||e.which==3){

alert(message);

return false;

}}}

if (document.layers){

document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);

document.onmousedown=NOclickNN; }

document.oncontextmenu=new Function("alert(message);return false")}

// End -->

</script>



Klistra in längst upp i alla dina egena kodmallar så ska det funka sen.

Kram kram

2009-08-15 @ 21:18:58
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0