Bättre

Idag har jag redan gjort massor. Plockat ur diskmaskinen och i med det som skulle i. Både jag och skrutt har fått frukost. Nova sover nu och har sovit ganska så länge. Då har jag hunnit både duscha och städat burarna. Skönt! Nu finns det inga mer måsten idag. Får väl bara leka med skrutt. Kanske kan vi åka iväg någonstans.

Det är snabba svängar i det här huset. När det värsta hade lagt sig igår och S lugnade ner sig lite fick vi faktiskt en hel del pratat. Han kommer bo kvar här och jag behöver inte oroa mig för huset. Iom att han kommer va hemma ganska lite så blir det bäst för Nova. Det är så vi har tänkt. Han kommer inte ens va hemma alla helger. Som i helgen är han borta. Han har dock en ledig vecka i månaden. Så då får dom umgås massa. Kanske kan jag åka iväg någonstans o hitta på något så får de umgås på tu man hand oxå.

Nä nu vaknade skrutt så nu ska jag ge henne gröt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0