Det var den dan det


Min underbaring

Trodde inte det fanns så mycket att göra idag men har visst 1000 saker som behöver göras. Listan kortas av hela tiden så jag känner mig ganska duktig ändå.

Det som är kvar utav städningen är att dammsuga men då Nova håller på o somna där inne i sin säng så får jag vänta med det tills hon vaknat. Sen ska vi iväg och handla och så ska jag plocka fram tomtarna idag. Men det får jag nog vänta med tills skruttan somnat tror jag. Mest för min egen del. Kan vara skönt att få plocka med det i lugn och ro.

Borde äta någonting. Har inte ätit nåt idag. Är inte direkt hungrig men börjar känna att jag börjar må illa och det brukar vara ett tecken. Så kanske ska försöka mig på någonting. Sen dammsuga och vänta på att kl blir 4 så jag kan ge Nova mat. Efter det får vi åka o handla. Sen hem, plocka i varorna, leka med Nova innan hon ska sova för natten och ge mig på tomtarna. Ja, det var den fredagen det. Sen bara sitta framför tv:n o ta det lugnt tills det är dax för en själv att gå o lägga sig.

Hoppas ni får en trevlig fredag.


Kommentarer
Postat av: Anders

Tack, fredagen var intressant. Jobbade minsann. Tappade brickor med julmat till höger och vänster.

2009-12-13 @ 01:03:36
URL: http://andurs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0