Ensammen

Har hunnit med allt jag skulle idag. Visserligen var det ju inte jättemycket men ibland fungerar ingenting när man har barn. Men städat hela huset, varit och handlat och plockat fram tomtarna.

Nova sover sen över en halvtimma sen tillbaka och jag har lyckats få i mig lite att äta. Var det första jag åt på hela dan. Inte bra alls, men har verkligen inte tänkt på mat så har inte varit så hungrig.

Får se vad som händer ikväll. Ingenting förmodligen. Kolla lite dator, lite tv och glo på tv:n...alldeles själv. Har tänkt några ljus på bordet bara för att försöka lätta upp stämningen lite.

Trevlig fredagskväll allihop...


Kommentarer
Postat av: Anders

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄT!

2009-12-13 @ 00:59:36
URL: http://andurs.wordpress.com
Postat av: Anders

Annars får vi åka till Göteborg igen... Har hört att de har en bra sushirestaurang där...

2009-12-13 @ 01:00:20
URL: http://andurs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0