Fredagsröj

Mår inte så bra just nu. Av olika anledningar. Men men, antar att det är det som kallas livet. Bara att försöka stå ut.

Min sladd till laddaren till datorn kom inte idag heller. Skit oxå. Men men...bara hoppas på att det kommer på måndag då.

Var o köpte nya jeans igår. De andra var så utslitna så det var hål på insidan av låret. Varken snyggt eller bekvämt. Men så hade de 30% rabatt på KappAhl igår mellan 22-23 så jag var inne och köpte ett par jeans och en tröja jag kan ha till julbordet på Liseberg imorgon och julafton.

Idag håller jag på och tar kontrollen över hemmet igen. Lägger tillbaka saker där de ska va, tömmer tvättkorgen osv. Tar även tagit tillbaka mitt vardagsrum så nu ser det inte ut som en lekstuga längre. Har fortfarande kvar leksakerna men har tagit bort lektäcket. Det får räcka med mattan. Hon kryper ju ändå runt hela tiden.

Nä, nu måste jag fortsätta med hemmet. Köket och toaletten kvar att fixa sen blir det damma och dammsuga. Kanske även torka golven.

Ha en underbar fredag kära Ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0