GOD JUL



Det kommer bli en tuff jul med många prövningar men på nåt sätt löser sig väl allting. Imorgon ska vi försöka att inte tänka på det utan att bara ha det trevligt med nära och kära.

Idag har jag städat så man kommer hem till ett fint hem igen. Åker nämligen till min farmor och farfar imorgon fm. Senare på em går vi vidare till mamma. På juldagen blir det lutfisk hos pappa.

Idag har jag förutom att städa skottat uppfarten, vi har röjt garaget så vi fick in bilen och så var en kär vän här en sväng. Vi åt hemmagjord grynkorv med hemmagjort potatismos och senap och nu sitter vi o kollar på bingolottos uppesittarkväll. Begriper inte hur jag ska orka va vaken hela programmet men det löser sig väl.

Vill passa på att önska alla en riktigt God Jul! Ha en himla mysig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0