Liseberg


Jul på Liseberg

I lördags var vi alltså på Liseberg på julbord med S gamla jobbarkompisar. Det var lika gott som vanligt och man var lika mätt som vanligt när man gick därifrån. Massa massa god mat!

Efter middagen gick vi ut i parken och såg oss omkring. Blev några öl på Tyrolen med. Jag drack dock inga starka drycker eftersom jag skulle köra hem. Jag tog hand om Nova istället.

Är så mysigt att gå där på Liseberg med alla ljus. Bara älskar det! Gick runt och kollade i bodarna och jag köpte faktiskt en lykta i år med. Jag o lyktor..haha! Men den var sååå fin. Eller, jag fick den faktiskt av S för det var han som betalade. Så snällt! Gillade den verkligen!

Resan hem gick bra den med som tur var. Jag tog det lugnt och försiktigt. Hade ju lixom ingen brådska. Nu längtar vi tills nästa år! Har varit på Jul på Liseberg i 6år så det är en återkommande härlig tradition.


Lyktan jag fick :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0