Spy galla

Alltså, jag måste bara få ur mig lite skit. Jag håller på och blir tokig!

Har en vän, eller en fd vän är det väl nu. Killen är snart 37 år gammal och beter sig som en barnunge! Har försökt höra av mig till han flertalet ggr men han svarar inte. Nu såhär i efterhand vet jag att han ignorerar mig. Han vägrar helt enkelt att svara på sms. Försöker få han att förklara vad det är. Men nej, bara tyst.

Vet att han inte vill att vi ska höras av längre. Fine! Vill man inte så vill man inte. Men då kan man sköta det snyggt! Man behöver inte ringa o berätta utan kan skiva sms. Det är sååå oskyldigt men ändå helt okej tycker jag. I detta fall iaf tycker jag det. Men inte ens det vågar han. Eller vill. Jag vete fan vilket! Hur svårt är det? Jag är ledsen men pga x x x x x så vill jag inte ha någon mer kontakt med dig.

Skrev ett sms idag att jag ringer dig kl xx. Gjorde det och då har han stängt av telefonen!!! Jag blir fan tokig. Kan vi inte reda ut det då så man iaf kan skiljas med goda tankar om varandra. Jag accepterar att han inte vill höras, men jag accepterar inte hans sätt. Något som skulle kunna vara så enkelt har han gjort väldigt svårt.

Ikväll har jag spytt massa galla över han så nu hoppas jag att jag kan lägga det bakom mig. Han, en vän som betydde massor och som jag verkligen uppskattade. Denna samma vän har sjunkit så oerhört långt ner i mina ögon. Kan inte ens förstå att det är samma människa. Han har berättat att han är blyg. Men detta är inte blyghet, detta är feghet! Har alltid sett han som en ärlig människa men nu vet jag inte.

Säger som Sonny sa innan. Det är DU själv som förlorar på det. Jag hoppas du saknar mig nåt oerhört och att det gör ont! Att även om du inte vill veta av mig så hoppas jag du får det jobbigt att glömma mig. Tycker det du gjort är så oerhört lågt!

Om jag kommer sakna dig? Absolut! Den gamla J, som jag tyckte så mycket om. Du var en underbar vän som jag kunde prata med om allt. En vän jag trodde jag skulle ha livet ut. Men men....man kan inte få allt här i livet. Dax att sluta fundera och gå vidare. Som sagt, din förlust!

Förmodligen hatar du mig efter detta men vad gör det?! Du vill ju ändå inte veta av mig. O jag kokar just nu av ilska! Såhär behandlar man inte andra! Punkt slut!

Sådär ja, nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vet precis hur du känner det E - varit där jag med. Men man överlever utan dem och det är deras förlust. Så resonerar jag och då kommer man igenom det lättare.

2009-12-11 @ 06:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0