Aktiv dag ändå

Blev att vi var iväg hela dan nästan. Känns nästan så iaf. Först tvätta bilen. Dock i automat utan borstar så blev inte ren men det värsta saltet är av iaf. Ska ta o skrubba bilen ren sen när vädret tillåter.

Åkte o köpte lite barnkläder. Blev två bodies o två par byxor i stl 50 och två bodies och ett par byxor i stl 56. Köpte även 3 st pyjamas i stl 50. Ska nog inte handla mer än så. Iaf inte innan barnet kommer. Dock måste jag köpa strumpor och mössor. Men det får bli en annan gång.

Efter det besiktiga bilen. Vilken besvikelse. Mer fel på den än det någonsin varit på den andra bilen. Denna gång var det spindellederna...på båda sidor! De bytte ju länkarm på ena sidan i somras o då sa inte Bilia någonting om några spindelleder. Det var rejält glappiga nu så det borde de ha sett även då. Men Bilia i Skövde är ju helt värdelösa. Bilen är mer sönder efter den har varit där än innan. Kommer aldrig mer låta dom ta en service.

Så mvc och kolla blodtryck, mäta magen och kolla hjärtljuden på den lille. Allt såg bara bra ut. Ju mer jag tänker på det så tror jag att det blir en pojk. Isf stämmer det ju med det Lena berättade för mig.

Hem på en gång och göra mat. Idag blev det potatismos och grynkorv. Typiskt skaraborskt. Gott är det oxå. Mums! Nu blir det att kolla runt lite på nätet och så tv o ta det lugnt resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: La Familia

Så ni vill bli överraskade på förlossningen gällande könet? Vi ville bli överraskade första gången, men sen i vecka 32 kunde vi inte hålla oss mer och frågade.

Denna gång ville vi veta direkt. Men vi vet bara att det är en pojke... kanske en flicka. Tips när det gäller bodys, så är de man lindar dem om på magen bäst. Jag var jätterädd att trä på body över huvudet när Maja var som minst.

2009-02-02 @ 22:30:01
URL: http://www.metrobloggen.se/lag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0