Älskade djur

Ett tag hade jag dubbelt så mycket läsare här. Men så när det blir en helg eller så när man inte kan uppdatera försvinner hälften. Tråk, men men... Jag är nöjd med de få som läser nu...

Har gjort rent hos kaninerna nu. Busat lite med dom med. Eller...den ena iaf som går att busa med. Aco är för skygg. Dock börjar hon bli lite mer nyfiken. Henne går det ju inte att locka med mat eller godis heller. Det går alltid med Lucas, i alla lägen! Försökte ta lite bilder på dom men den ena vill inte  och den andra är så snabb i sina rörelser att det blir helt suddigt. Haha! Ska försöka ha lite mer tålamod och ta en annan kamera en annan dag.

Får nog bli stripes och korv till middag idag. Känns ändå ganska lyxigt för att vara mig...haha!

Kommentarer
Postat av: La Familia

Mer ork hade jag gärna vilja ha. Jag frågade om jag kunde bli igångsatt innan vecka 39-40 och chansen finns! Hurra!

2009-02-10 @ 18:25:34
URL: http://www.metrobloggen.se/lag
Postat av: Lena Svensson

Hörru stumpan, njut av att få egen tid, snart är den tiden förbi :) Vi saknade dig i måndags, det var lite slitsamt men oj så kul! Härligt gäng. Sköt om sig! //Kramiz

2009-02-10 @ 19:07:35
URL: http://vardagsblogg.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Visst är det alltid kul med fler läsare, men helgerna är oftast lugnare. Många har kanske inte tid att sitta vid datorn då, jag vet inte.....

kramiz

2009-02-11 @ 07:57:19
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0