Äntligen pannkakor!

Idag har Aco (ena kaninen) fått vara ute jättelänge. Hon brukar alltid kissa eller bajsa på golvet men det har hon inte gjort idag så jag är riktigt nöjd med henne. Det som är bra med henne är att man aldrig behöver stänga dörren till deras rum. Lucas hade känt av friheten och stuckit ut ur rummet på en gång men hon stannar alltid i rummet.

Försökte dela av rummet så de båda kunde vara ute samtidigt. Lixom smidigare så, då hade de kunnat hoppa in och ut som de vill men det går inte. Det enda Lucas gör är att bita och skaka gallret för att försöka ta sig ut och när han håller på sådär så vågar inte Aco sig ut ur buren ens. Dumt! Så idag fick Aco vara ute. Brukar alltid vara Lucas annars.

Gjorde mina pannkakor idag som jag längtat efter så länge. Åt dom med drottningssylt och ååhhhh vad gott det var. Åt hur många som helst. Kände att jag var tvungen idag för vill ju inte kasta bort en hel liter mjölk bara för ingenting.

Annars har det inte hänt så mycket men ska rensa ur kylen tänkte jag. Det behövs emellanåt. Kan lika gärna göra det nu. Ska iaf göras innan jag går o lägger mig.

Blir Ggb imorgon. Får se om pappa följer med eller hur han gör. Men hade varit trevligt med lite sällskap ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0