En sväng på stan

Har allt hunnit med en hel del saker idag med. Åkte in till stan o var först på Biltema för att köpa spolarvätska, sen på babyproffsen för att hämta mitt skötbord. Sen var jag på systembolaget åt mor, sen handlade jag ett presentkort. Vidare mot skattemyndigheten och försäkringskassan (som ligger i samma lokal). Gav mamma det hon skulle ha och pratade lite. Sen till nästa lucka och pratade lite med försäkringskassan. Så nu har jag fyllt i min föräldrapenning. Ute i gooood tid då de verkar ha lite problem med utbetalningarna. Men nu hoppas jag att jag ska få mina pengar i tid.

Har dessutom ätit lite sen jag kom hem. Ska nog in och busa lite med mina djur nu.. Tror de behöver lite extra kärlek just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0