Ensam

Konstigt att det kan bli såhär. Innan jag slutade så var det så jobbigt på jobbet. Dels så blev det ju dålig stämning pga alla varsel och sånt men sen så visste jag ju att jag snart skulle gå hem så då längtade man ju bara tills dess.

Nu har jag varit hemma i 1,5 vecka typ och usch vad tråkigt jag har. Saknar kvällarna på jobbet. Visst var det tråkigt stundtals men där fanns iaf någon att prata med. Det sociala. Jag pysslar och fixar här hemma och är inne i stan ibland men det blir ändå tråkigt. Känner mig typ ensammast i världen idag. Samtidigt får man svårt att andas. Antar att det sitter psykiskt. Men det är så ledsamt att sitta här ensam.

Har tänt några av mina lyktor så de brinner fint här. Blev riktigt bra med de ljusen. Men får nog bli sängen nu. Ligga raklång och låta lungorna försöka få lite mer plats. Men som sagt så tror jag att en del av det har med att jag är nere för tillfället.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Du är inne i den mest trista perioden nu. När man bara väntar.... Kroppen lever sitt eget liv och det är inte lätt att ha ork till något. Men min nummer ett passade jag på att sy bebislakan. Jovisst, finns det fina att köpa, men jag tog mina gamla, slitna och mjuka och gjorde till bebben. Både till spjälsäng och till vagnen. Enkelt (för jag kan inte sy) och roligt att ha något att pyssla med.

ler

kramiz

2009-02-11 @ 07:37:06
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0