Fortsatt sjukdom

Idag mår man väl som igår ungefär. Jag hostar, rosslar och har ont i halsen. Dock tror jag att näsan börjar rinna o jag känner mig tung i huvudet. Skit oxå!

Vaknade vid 3 i natt och hade så fruktansvärt ont i halsen. Önskade att jag hade haft halstabletter hemma. Vilket jag inte har. Var vaken en timma ungefär sen lyckades jag somna igen.

Nu har jag ätit lite frukost. Två knäckemackor och ett glas nyponsoppa. Känns dock som jag ätit en hel häst! Gått ner 2kg under de här dagarna. Men går inte äta så mycket. Halsen värker nåt overkligt.

Måste försöka fixa kaninernas burar idag. Vet inte hur jag ska orka, men har inget val. Det måste göras. Får väl ligga resten av dagen sen då. En dusch hade ju inte varit fel heller. Önskar jag hade en sån där hög pall som äldre har så jag hade kunnat sitta i duschen. Får se om jag orkar.

Nä, jag får väl försöka ta tag i burarna då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0