Helgen

Inte varit hemma på hela helgen då blev väldigt sparsamt med inlägg i helgen. Åkte till mamma i fredags. Skulle äta lite middag och kolla på let´s dance. Visste inte om jag skulle åka hem sen eller hur jag skulle göra. Mamma ville jag skulle sova över. Blev iaf så. Jag sov över.

På lördagen när jag tänkt åka hem kände jag att näe, vad ska jag hem för. Sitta ensam i soffan och kolla på melodifestivalen. Mamma skulle ju med kolla på det så jag frågade helt enkelt om jag kunde få stanna en natt till. Vi gjorde mat, fruktsallad till efterrätt och kollade på melodifestivalen. Gick även igenom gamla barnkläder från när vi var barn. Jösses... Tog en del som var fräscht och som man fortfarande kan med att sätta på sina ungar men annars fick det va. Tog nog mer än jag kommer använda men en del kan ju va bra som "hemmakläder".

På söndagen tänkte jag åka hem nästan direkt efter frukosten. Ville lixom inte tränga mig på längre. Men då ringde mormor och hon skulle komma o hälsa på o då ville hon att jag skulle stanna så då gjorde jag det. Åkte någongång efter maten.

Var iaf skönt att ha sällskap hela helgen. Idag ska jag försöka ta tag i hemmet. Det är grejer överallt och disk lite varstans känns det som. Dammsuga får karln göra när han kommer på fredag. Men iaf så det inte ligger grejer överallt. Dessutom visar sig ju solen ute så är den kvar i em ska jag gå ut en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0