Helt superseg

Jag har så tråkigt. Inte kan jag hitta på något heller. Det är dötrist! Har gjort ett försök att plocka iordning lite här hemma men orkar ju ingenting efter den här monsterförkylningen - som dessutom inte är över än. Suck!

Vill kunna hitta på saker. Jag har ju inte ont eller mår dåligt annars när det gäller graviditeten så det är tråkigt att förkylningen sätter käppar i hjulen. Blev ingen vattengympa idag heller tex. Snart två veckor som jag missat. Det som var så bra att träna upp konditionen inför förlossningen. Nu är allt arbete förgäves.

Någon som har något tips på vad man kan hitta på när man inte orkar ett dyft?!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

ingen höjdare att vara sjuk och förkyld direkt! Krya på dig! :D

2009-02-26 @ 16:16:24
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: La Familia

Försök vila så mycket du kan, för sen blir det ingen tid till det. Jag hade gärna önskat att någon kunde ta hand om Maja, så jag bara kunde sova på dagen. ;-)

Badkar är bra för barn, men eftersom vi har tvättmaskin (fast de inte gillar det) så var duschdörrarna det enda alternativet. Toalettstolen ska bytas ut och byta plats.

2009-02-26 @ 17:44:05
URL: http://www.metrobloggen.se/lag
Postat av: Petra

När jag har ont och inte orkar röra på mig så lägger jag mig tillrätta i soffan/sängen och tittar på någon serie jag gillar. Mamma brukar tanka hem flera säsonger från internet med något jag gillar. Och sen tittar jag på program efter program :D Tiden bara flyger iväg!! Lite gott med frukt, nötter, juice, läsk eller något ska man ALLTID ha till ;)

2009-02-27 @ 12:09:17
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0