Hemma hos mamma

Igår åkte jag till min vän och grattade henne. Var trevligt att träffa henne och hennes familj igen. Det blir alldeles för sällan. Hon fick lite spagrejer som man kan använda hemma. Tyckte hon skulle passa på att slappna av lite innan nästa kommer om bara några dagar förhoppningsvis.

Åkte därifrån hem till mamma. Där är jag fortfarande. Skönt med lite sällskap. Åt grillad kyckling och råkostsallad igår och kollade på let´s dance. Ska nog försöka få stanna idag med. Vad ska jag göra hemma helt själv? Kommer jag göra så det räcker och blir över nu några månader.

Så blir det inget mer inlägg idag heller så vet ni varför. Då är jag kvar hemma hos mor. Ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Mysigt med lite mammasällskap...Hoppas att ni får en mysig kväll

kramiz

2009-02-07 @ 20:22:24
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0