Köket kvar

Ja då har man plockat ordning i sovrummet och vardagsrummet. Dessutom har jag lagt in den rena tvätten så jag kunde starta en ny maskin. Skulle vilja damma o göra allting men får nog vänta tills i helgen då jag får lite hjälp. Bättre om vi kan hjälpas åt.

Har iaf köket kvar. Det värsta av allt. Mådde ju inte så bra förra veckan och det syns. Istället för att skölja av glas o tallrikar så har det bara fått stå. Usch. Men idag så ska det bort! Skönt faktiskt. Allt blir så mycket lättare när man gör saker på en gång och inte låter högarna växa. Men mådde verkligen inte bra alls förra vecka så ja, det fick bli så.

Får se om det blir Mölltorp ikväll. Vore skoj men bilen är ju inte fit for fight o beror lite på hur jag känner mig. Varför ska det va så långt för?

Nä, tillbax till fixandet. Köket nästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0