Lördagen i stort

Vart har den här dagen tagit vägen då? Skönt iofs att man haft något att göra men ändå har man inte gjort så mycket. Blev ju iaf städat och tvättat och så har vi bytt lakarn i sängen. Dessutom har kuddarna och täckena legat ute i flera timmar så de luktar verkligen jättefräscht nu när vi tog in dom.

Åkte o handlade. Har börjat göra veckolistor när det gäller maten. Dels så kan man handla för en hel vecka i taget och dels så vet man vad man ska äta varje dag. Mycket smidigt. Så vi var iväg idag och handlade för en vecka. Blev till o med under veckobudget så det var gött.

Ikväll blev det tacos till middag. Gott gott! Åt lagom mycket idag vilket annars kan vara svårt med tacos tycker jag. Nu sitter vi och ska kolla på en film och äter lite godis. Han vill inte kolla på melodifestivalen så idag gav jag med mig. Bara jag får se finalen så. Blir en film med Nicolas Cage som heter Bankok Dangerous. Får se om den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0