Lunch med en god vän

Jag hann inte skriva något i morse. Trodde aldrig jag skulle orka upp. Som vanligt när jag har vattengympa med andra ord. Var seg som den segaste kola så var riktigt skönt att hoppa i vattnet och komma igång. Tänkte ta det lugnt eftersom magen inte riktigt ville idag men allteftersom tiden gick så lättade det så i slutet körde jag ändå riktigt hårt och jag var bra trött när jag gick upp ur bassängen.

Åkte direkt till min vän K som jag inte sett på 1,5 år. Båda har väl haft mycket och göra men jag har skäms för mitt utseende och inte velat träffa folk alls. Men jag vet ju att hon inte bryr sig om hur jag ser ut. Ändå drar man sig tillbaka. Synd egentligen men tja, det kändes som vi bara tog upp där vi slutade. Tjattrade på precis som vanligt.

Hon bjöd på lunch och fika och sen var det dax för henne att åka till jobbet. Vi bestämde ändå att vi skulle ses snart igen. Kanske nästa vecka. Jag är ju hemma "på heltid" nu så det är när det passar henne. Blir kanske någon filmkväll eller så.
Orkade inte åka hem nu emellan. Bara två timmar och sen ska ju jag in hit till Skövde igen för att gå på föräldragruppen. Så jag stannade kvar. Är på bibblan nu o sitter vid deras dator lite granna. Sen ska jag nog åka svängen förbi jysk och babyproffsen o se hur det går med lite saker. Sen är det väl dax. Får nog skynda mig så jag inte blir sen till föräldragruppen. Men lika bra att ta det när man ändå är inne. Sparade ju ändå ca 5 mil med tanke på att jag inte åkte hem emellan nu.

Skriver kanske nåt mer när jag kommer hem...eller vi får se... Nu ska jag surfa runt lite o sen iväg o fixa lite grejer som sagt.

Kommentarer
Postat av: La Familia

I Landskrona kontaktar man familjeenheten. Tror det är socialen. Men fråga på din mvc nästa gång du ska dit. Även papper om delad vårdnad ska skrivas på, annars får ni gå iväg igen när barnet är fött. Sånt är skönt att ha fixat innan.

Trots att vi inte har bb och ett stort sjukhus i Landskrona, så har vi ett ganska bra Mvc. Hade inte orkat att åka till Lund varje gång.

2009-02-03 @ 17:29:10
URL: http://www.metrobloggen.se/lag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0