Mitt i natten?!

Vet inte om jag är galen men känner mig riktigt trött just nu. Har dock så ont i halsen att jag inte gärna vill svälja. Dessutom håller bebisen på och buffar för fullt. Märks att det börjar bli trångt där inne. Men det som gör mig galen är kanske ändå att jag funderar på att fixa djurens burar...NU! Ögonen är så trötta så de vill bara sova men någonting i mig säger att jag borde göra det ikväll. Är det så att jag håller på och bli sämre igen? Är det därför jag vill göra det nu? Vet bara att förra gången när jag tog mig kraft att göra de så var det ju tur för dagen efter mådde jag mycket sämre. Så kanske ska fixa det ändå... Tar ju inte jättelång tid ändå o dom verkar galna där inne så sover gör dom ju inte. Får nog bli så....tror jag...om jag orkar hålla ögonen öppna. Men kanske lika bra... Ska bara dricka upp mitt te först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0